مطالب مفید نت

ساخت وبلاگ

ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
 تشکر شده توسط:mr9
mr9 آفلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 11
تاریخ ثبت‌نام: Jun 2016
اعتبار: 0

تشکر ها: 2
7 تشکر شده در 5 ارسال

ارسال: #2
RE: پورشه عجیب در تهران

این فقط واسه ما عجیبه!!!!
برای بقیه کشورها اتفاقا این خیلیم عادی و پیش پا افتاده اس...

امروز 02:00 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

کاربران در حال بازدید این موضوع:

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 205 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:51

اگر می خواهید وب سایتی درخور شایسته، کاربردی و مناسب کاربران خود ایجاد نمایید، در ابتدا می بایست خود را در جایگاه آنان قرار دهید. اما زمانی که می خواهیم برای یک رستوران طراحی سایت انجام دهیم باید به چه نکاتی دقت کنیم؟ باید از خود بپرسیم چرا مردم به رستوران می روند؟ جواب مشخص است، به دلیل خوردن یک غذای باب میل در محیطی آرامش بخش و خوش گذرانی در کنار خانواده و دوستان. با توجه به نکات گفته شده و استفاده از آنها در طراحی وب سایت رستوران می توان تاثیر بالای اینترنت و شبکه های اجتماعی را بر این تجارت مشاهده نمود.

 

با رعایت اصول درست برای طراحی وب سایت رستوران، مشتریان یک رستوران می توانند با منوی غذا، محیط رستوران، نوع طبخ و سبک کاری رستوران و دیگر خدمات ارائه شده در رستوران آشنا شوند. در کنار تمامی این خدمات، خدماتی نظیر امکان رزرو میز و سفارش آنلاین در طراحی وب سایت، شانس رستوران ها را برای جذب مشتری و فروش بیشتر افزایش می دهد. به طور کلی هر چه خدمات شما بهتر و آسانتر از رقبا باشد، مشتریان بیشتری به شما مراجعه می کنند.

 

به همین علت قصد داریم در این مقاله، نکات مهمی که در طراحی وب سایت رستوران و فست فود باید رعایت نمود را به شما معرفی کنیم.

[عکس: 4ba1c-tips-to-creating-a-gorgeous-restau...site-2.jpg]
 

در اولین اقدام برای طراحی وب سایت رستوران، شما می بایست کاربران و مشتریان بالقوه خود را به خوبی بشناسید و با علایق آنها آشنا شوید. اگر در نزدیکی رستورانتان، یک دانشگاه یا مرکز آموزش قرار دارد، مطمئن باشید که بیشتر مشتریان شما را دانشجویان و جوانان تشکیل می دهند. همچنین اگر نزدیک به رستوران شما یک مرکز تجاری/اداری وجود دارد می بایست شرایط ویژه ای را برای قرارهای کاری ایجاد نمایید. این افراد معمولاً به دنبال رستوران هایی هستند که محیطی رسمی دارند. شما می بایست همۀ این شرایطی را که برای رستوران خود در نظر می گیرد برای طراحی وب سایت آن نیز لحاظ نمایید.

[عکس: 898c9-tips-to-creating-a-gorgeous-restau...site-3.jpg]

شما می بایست بر اساس سلیقه و ذائقه مشتریان خود وب سایت خود را طراحی کنید تا بتوانید مخاطبین بیشتری را به سمت خود جذب نمایید.

وب سایت هر رستوران، فست فود یا کافه می بایست شامل صفحات: صفحه اصلی، گالری تصاویر از محیط رستوران، فرم تماس با ما، منوی غذا و آدرس و شماره سایت باشد. وجود تمام این صفحات در طراحی وب سایت شما ضروری است و اهمیت ویژه ای دارد و نبود هر کدام از این صفحات باعث ناقصی وب سایت شما می شود. همچنین می توانید در طراحی وب سایت رستوران خود صفحه ای جداگانه برای ثبت دیدگاه ها و تجربیات مشتریان از رستوران خود ایجاد نمایید. به این ترتیب افرادی که به تازگی با رستوران شما آشنا می شوند، دیدگاه بهتری نسبت به شما به دست خواهند آورد.

[عکس: 18d93-tips-to-creating-a-gorgeous-restau...site-5.jpg]
تلاش کنید کنید طراحی وبسایت خود را تا حد امکان ساده نگه دارید و از ایجاد صفحات غیر ضروری و اضافی خودداری نمایید، چرا که مشتریان وب سایت شما از همۀ اقشار جامعه هستند و همۀ آنها دانش کافی برای وب سایت های پیچیده را ندارند. همچنین اگر بازدید کنندگان با مشاهده 3 صفحه از وب سایت شما به آنچیزی که می خواهند نرسند، وب سایت شما را ترک می کنند.

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 203 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:51


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
alijanam2 آفلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 1
تاریخ ثبت‌نام: Jul 2016
اعتبار: 0

تشکر ها: 0
0 تشکر شده در 0 ارسال

ارسال: #1
یه فرصت عالی برای نویسندگان واسه کسب درامد
دوستان نویسنده، یه مسابقه ی نویسندگی در سایت برگزار کردیم کسایی که مایلند، این پست رو بخونن

[عکس: 1-1-1.gif]
 

امروز 06:46 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 188 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 21:51

در این مقاله در مورد لینک های طبیعی صحبت می شود، مانند لینک های داخلی که شما در نوشته های خودتان قرار میدهید و همچنین لینک های طبیعی که از راه هایی مانند پست مهمان عاید سایت شما می شود. 
برای ساخت لینک های مفید، مانند یک استفاده کننده فکر کنید و نه مثل یک سازنده محتوا[عکس: link-building-campaign.jpg]
مهمترین نکته در لینک سازی طبیعی این است که واقعا خواننده در کجای متن انتظار قرار گرفتن یک لینک را دارد؟ زمانی که محتوا تولید می کنید، درباره جایی که استفاده کننده بطور عادی میخواهد لینک را ببیند فکر کنید. این گونه شما چیزی ساخته اید که جذاب تر است.متاسفانه ما مقاله ها و مطلب هایی را می بینیم که در آن کلمات بسیار زیادی لینک شده اند، که این تعدد لینک ها به دو صورت است: گاها نویسنده به صورت مازاد از لینک های سایت خود در نوشته استفاده می کند و گاها این ها لینک های تبلیغاتی و به قولی خریداری شده هستند. که در هر دو حالت مورد پسند خواننده نیست و گاها او را از نوشته و حتی سایت زده می کند!در ضمن توجه داشته باشید که اگر از ارسال پست مهمان برای کسب لینک طبیعی استفاده می کنید، استفاده بیش از حد از لینک های خارجی باعث میشود که مدیر سایت میزبان، شما را یک اسپمر محسوب کند و دیگر اجازه ارسال مطلب را به شما ندهد!فقط کافی است فکر کنید که اگر شما سازنده محتوا نبودید میخواستید لینک ها را کجا ببینید؟ این به شما کمک بسیار شایانی خواهد کرد.منبع: آموزش سئو
 

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 189 تاريخ : پنجشنبه 31 تير 1395 ساعت: 2:34

پرش به انجمن:

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 218 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:47

تمرکز شما روی دریافت لینک باشد تا لایک گرفتنواضح است که سیگنال های شبکه های اجتماعی بسیار سودمند است اما از تاثیر لینک ها هم غافل نشوید. برای بدست آوردن بک لینک٬ محتوای شما باید ارزش لینک دادن را داشته باشد و غنی و جذب کننده و ناب باشد.در ضمن بهتر است بدانید یک دامین خوب٬ در خاطره ها می ماند و به راحتی نوشته می شود. اگر دامنه شما بدترکیب و بی اسلوب است آن را تغییر دهید. شاید برای بدست آوردن دامنه مناسب و مربوط به فعالیت و کلمه کلیدی مجبور شوید که هزینه کنید اما ارزش این هزینه کردن را دارد.[عکس: link-building-campaign-4.png] اعتبار و مقبولیت خود را در طول زمان با بازاریابی صحیح بدست آورید.سعی کنید در فعالیت و تجارت خود به عنوان یک حرفه ایی شناخته شوید. حضور در کنفرانس ها و همایش ها که مربوط به تجارت شماست بسیار اثربخش است. اگر بتوانید خود را صاحب سبک و دارای یک فن بخصوص در فعالیت خود نشان دهید همه خواستار همکاری و ارتباط با شما خواهند شد. اگر تازه شروع کرده اید و توانایی حضور در همایش های تخصصی را ندارید از محله و منطقه خود شروع کنید و نشان دهید که در آن موضوع توانایی دارید. با این روش با دوستان و آشنایان فعال در کار و فعالیت خود آشنا می شوید و می توانید با هم همکاری کنید و به یکدیگر مشورت دهید.اگر به این نکته ها توجه کنید و طبق اصول و روش های تخصصی سئو حرکت کنید می توانید یک سئو قوی ایجاد کنید. فقط فراموش نکنید فعالیت های سئو یک کار زمان بر است. منبع آموزش لینک سازی
 

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 179 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:47

خیابان استقلال استانبول 

در سفر به استانبول خرید یکی از اصلی ترین دغدغه های گردشگران می باشد و دوست دارند مکانی را بیابند که همه چیز را با هم داشته باشد. خیابان استقلال استانبول یکی از بهترین مکان ها برای خرید توام با پیاده‌روی، گردش و خوش‌گذرانی می باشد. این خیابان که از معروف ترین خیابان های استانبول می باشد در قسمت اروپائی شهر و در منطقه بی اوغلو واقع شده و عمدتا با ساختمان های دوره عثمانی که مربوط به قرن نوزده و اوایل قرن بیستم می باشند احاطه شده و بر زیبایی های خیره کننده آن افزوده است. خیابان اسقلال که از جاذبه های گردشگری استانبول به شمار می آید در گذشته با نام کادی کبیر یا خیابان بزرگ نامیده می شد اما بعد از انقلاب ترکیه در سال ۱۹۲۳ به خیابان استقلال تغییر نام پیدا کرد. 

[عکس: istiklal_street_istanbul1bestgasht-qpr.jpg]

خیابان استقلال استانبول یا Istiklal Caddesi با طول تقریبی ۳ کیلومتر مملو از مراکز خرید، فروشگاه، گالری های هنری، کافه و رستوران است که به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند، در تمام ساعات شبانه روز جمعیت در این خیابان موج می زند و همین مساله باعث شده تا خیابان استقلال از ابتدای آن تا میدان تکسیم تبدیل به یکی از زنده ترین خیابان های جهان و برترین مراکز خرید ترکیه شود. در روزهای آخر هفته نیز حدود سه میلیون نفر در روز از این خیابان بازدید می‌کنند. در این خیابان همچنین تعدادی از دیدنی های استانبول شامل کلیسا های ارتدکس رومی، ارمنی، کاتولیک و مساجد مسلمانان به چشم می خورد که بر جذابیت آن افزوده است.

 [عکس: istiklal_street_istanbulbestgasht-qpr.jpg]

شما اگر دوست دارید انواع غذا های خیابانی و نوشیدنی های ترکی را با قیمت مناسب سرو کنید حتما شب سری به این خیابان بزنید زیرا شب هنگام این خیابان مملو از رستوران های خیابانی است که بهترین غذا های خیابانی و سنتی ترکیه را ارائه می دهند. کف تمام خیابان سنگ فرش بوده و خودرو ها اجازه عبور و مرور در این خیابان را ندارند، تنها خودرو پلیس، اورژانس و یک واگن برقی که مسافران را جابجا می کند اجازه عبور از این خیابان را دارند. از هر نقطه استانبول به راحتی می توان با مترو و دیگر وسائل حمل و نقل عمومی به این خیابان معروف دسترسی داشت.

 [عکس: istiklal_street_istanbul3bestgasht-qpr.jpg]

 [عکس: istiklal_street_istanbul2bestgasht-qpr.jpg]
 

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 21:47

قارچ ­ها در طبیعت به شدت فاسد شدنی هستند و بیشتر از چند روز پس از برداشت در شرایط کنترل شده قابل نگه داری نیستند. تغییرات فیزولوژیکی و مورفولوژیکی متعددی بعد از برداشت اتفاق می ­افتد که باعث می ­­شوند قارچ ها برای مصرف مورد پسند نباشند. در میان واریته های گوناگون، قارچ های دکمه ای بیشتر از سایرین در جهان کشت و مصرف می ­شوند و این نوع قارچ ۴۰% از کل تولیدات جهان را به خود اختصاص داده است.
ادامه مقاله را در لینک زیر بخوانید:
http://goo.gl/Bi2iKY

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:05

miladsunboy آفلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 4
تاریخ ثبت‌نام: Apr 2016
اعتبار: 8

تشکر ها: 0
3 تشکر شده در 3 ارسال

ارسال: #1
کراکت چوبی
  كراكت يه غذاي كاملا بچه پسنده. و همينطور ايروني پسند. از اون فست فودهاي پرطرفدار دنياست و مطمئنم همه دوستش داريد. آخه كمتر كسي پيدا ميشه كه يه پوره سيب زميني خوشمزه و با يه كاور ترد و كرانچي رو دوست نداشته باشه.   [عکس: potato%20croquettes%20%282%29.jpg?psid=1] من دارم به بهانه هاي مختلف فلش بك ميزنم به پستهاي قديمي كه دوستاني كه فرصت مجدد جهت رفع اشكال لازم دارند بتونند از اين فرصت جديد سه ماه شون بهره ببرند.
نظافت منزل نظافت شرکت نظافت ادارات نظافت منازلاين زدن كراكت سر مداد رنگي يه ايده عاليه واسه افرادي كه بچه بد غذا دارند.امتحان كنيد شايد جواب بده. هر چند كه بچه اي كه به خوردن علاقه نداره... به خوردن علاقه نداره ديگه!   [عکس: potato%20croquettes%20%283%29.jpg?psid=1] پس مطابق دستور پوره سيب زميني و  پنير رو براي كراكت آماده كنيد.و كراكت ها رو به سايز دلخواه فرم بديد.   [عکس: potato%20croquettes%20%284%29.jpg?psid=1] سپس مطابق دستور با تخم مرغ و آرد سوخاري كاورشون كنيد.   [عکس: potato%20croquettes%20%285%29.jpg?psid=1] و در حمام روغن سرخ كنيد تا زماني كه رنگشون طلايي شه. نكته اي كه بايد خدمتتون عرض كنم اينه كه من هميشه سيب زميني ها رو اگر براي كتلت يا كراكت يا غذاهايي از اين قبيل باشند؛ در فر ماكروويو كبابي ميكنم.و اگر مايكروفر نداريد توصيه ميكنم به اين شيوه سيب زميني رو كبابي كنيد.در هر صورت از آبپز كردنش خودداري كنيد. چون سيب زميني آب جذب ميكنه و بعدا خيلي اذيتتون ميكنه. اگر پنير چدار در دسترس نداريد از هر پنير ديگه اي كه دوست داريد استفاده كنيد.   [عکس: potato%20croquettes%20%286%29.jpg?psid=1] اين ترفند ميتونه بچه ها رو به سمت خودش جذب كنه. پس چند تا مداد رنگي خوشگل رو انتخاب كنيد.و به خوبي بشوريد و خشك كنيد.   [عکس: potato%20croquettes%20%287%29.jpg?psid=1] كراكتها كه اندكي سرد شدند و دماشون در حدي بود كه يه بچه كوچيك بتونه دست بگيره و بخوره دونه دونه مداد ها رو توي بدنه كراكت فرو ببريد.   [عکس: potato%20croquettes%20%288%29.jpg?psid=1] توصيه اكيد دارم كه داغ داغ اينكار رو نكنيد. حتما بذاريد قدري سرد بشه.   [عکس: potato%20croquettes%20%289%29.jpg?psid=1] ديگه آماده است. همه رو كنار هم بچينيد و بچه رو صدا كنيد. و البته اگه بچه تون مث بچه من هميشه موقع آشپزي بهتون چسبيده كه اين مرحله حذف ميشه!حالا نكات ايمني. اولا كه من اين كراكتها رو مخصوص عكاسي و اينكه خودم تو دست بگيرم آماده كرده بودم و قانونا براي يه بچه كوچيك بايد كراكتها رو كوچيك تر در نظر گرفت. پس توصيه ميكنم حتما سايز كراكتها رو كوچيك بگيريد هم تعدادش بيشتر ميشه هم خوردنش براي يه بچه كوچيك راحت تره. و دوما كه مدادها رو فقط تا نيمه توي كراكت فرو كنيد كه بعدا نيروي جاذبه زمين براتون مشكلي ايجاد نكنه. و سوما بازم تاكيد ميكنم اجازه بديد سرد بشن و بعد مداد رو توش فرو كنيد.   [عکس: potato%20croquettes%20%2811%29.jpg?psid=1] لطفا لباس كارگري و رنگي پنگي حاج آقاي ما رو ببخشيد.بچه وقتي ميخواد نقاشي كنه خودش و لباساش و كل زندگي مامانش رو هم رنگ آميزي ميكنه!

منبع : سایت شف طیبه

(آخرین ویرایش در امروز 12:29 PM توسط miladsunboy.)

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 145 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:05

سلام.
میرم سر اصل مطلب . زیاد هم توضیح نمیدم که حال نداشته باشید بخونید.[عکس: 17.gif]
تو سایت مینی کار همونطوری که از اسمش معلومه میتونین با انجام کار های کوچک کسب درآمد کنین. کارمزد هایی که بهتون تعلق داده میشه بسیار بالا هست.
من چند مورد رو عرض میکنم که خودم انجام دادم.
مثلا با فوروارد کردن یک پست از یک چنل به یک گروه و اسکرین شات گرفتن ازش بهتون 100 تومن میده
یا مثلا با فالوو کردن یا کامنت گذاشتن برای یک پس در اینستاگرام 150 تومن میده
یا با رفتن به سایت الکسا و جستجوی یک سایت خاص بهتون 70 تومن میده.
از این کار ها زیاد هست و میتونین به درآمد عالی در روز برسین.
نکته قابل توجه اینه که زمان انجام این کارها معمولا 1 یا 3 دقیقه هست و نهایتا 10 دقیقه میباشد.
وبسایت میبی کار قابلیت بازاریابی نیز داره یعنی اگه شما یک نفر رو با لینک بازاریابی خودتون معرفی کنین و اون شخص فقط 500 تومان در آمد داشته باشه به شما 1000 تومان درآمد تعلق میگیره. و به ازای هر درآمد جدیدی که داشته باشه مجددا به شما یه درآمدی تعلق میگیره.
پرداخت ها هم همشون عالی هستن از اون بابت نگران نباشید.
+ شما میتونین خودتون مینی کار تعریف کنین و یه کسب درآمد عالی دیگه داشته باشین. مثلا این سرویس های ایرانسل و همراه اول هستن که اگه چند نفر کد شماره رو به یه شماره ای بفرستن بهتون شارژ میده ، میتونین برای این سرویس ها مینی کار تعریف کنین. مثلا طرف کد شماره اس ام اس میکنه و شما بهش 100 تومن میدین ، از اون طرف ایرانسل به شما 1000 تومن شارژ میده. یا از همین طریق رتبه الکسا یا گوگل خودتون رو بالاببرین.و خیلی کار ها که با یکمی فکر کردن میشه ازشون درآمد عالی داشت.
سایت مینی کار علاوه بر اینها یه سری امکانات دیگه مث مسابقات پیاپی و غیره داره که کم کم آشنا میشین.
حالا اگه خواستین ثبت نام کنین اگه از لینک معرفی من ثبت نام کنین چیزی ازتون کم نمیشه [عکس: 18.gif]
اینم لینک : http://minikar.com/signup.php?REF=MGxvb2...1haWwuY29t
ناموسا خواستین عضو شین از لینک من عضو شین [عکس: 22.gif]
آدرس سایت مینی کار:

http://www.minikar.com
 

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 175 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 17:05

برداشت خال
خال در اصطلاح پزشکی نوروس نامیده شده است خالهای پوستی اغلب ظاهری تیره و یکپارچه ای دارند و دارای رنگ ها و اندازه های متفاوت هستند خالهای غیر معمولی بزرگتر از خالهای معمولی و رنگ و لبه های نامنطمی دارند اینگونه خال ها پیش سرطانی در نظر گرفته شده و احتمال تبدیل آنها به سرطان پوست از خالهای معمولی بیشتر است 
به طور کلی خال ها به دو دسته تقسیم می شوند:

1) خالهای ملانوسیتی اکتسابی
۲) خالهای ملانوسیتی مادرزادیخال های ملانوسیتی اکتسابی
که جز خال هایی هستند که به طور معمول روی صورت همه انسان ها وجود دارند این نوع خال ها مجموعه ای از سلولهای رنگدانه ای هستند که در یک مکان انباشته شده و به صورت گروهی درهم قرارگرفته اند که اغلب در دوران حاملگی و دوران بلوغ خود را نشان می دهند.این نوع خال‌ها از زمان تولد در بدن یا صورت فرد وجود دارند و معمولا به‌صورت ضایعات برجسته سیاه یا قهوه‌ای رنگ هستند. خال‌های ملانوسیتی مادرزادی به سه دسته کوچک، متوسط، بزرگ (غول‌آسا) دسته بندی می‌شوند. در خال‌های ملانوسیتی مادرزادی بزرگ که اندازه آن‌ها بالای ۲۰سانتی‌متر است احتمال ایجاد ملانوسیت بدخیم زیادتر است. این‌گونه خال‌ها همیشه باید تحت نظر دکتر باشند.
خال های سرطانی:دارای ظاهری نامتقارن نسبت به خالهای بدن هستند یا خال هایی که بعد از سن ۲۰ سالگی خودشان را نشان می دهند . در صورتیکه  دچار درد، تغییر رنگ ، ضخامت ، اندازه یا ظاهر خال خود شدید حتما به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید در غیر این صورت یعنی اگر طی یک دوره طولانی تغییری در خال خود ندید جای هیچ نگرانی نیست .
علائم خال های سرطانی :
تقارن: زمانی که دو طرف خال با هم یکسان نیستند
مرز: زمانی که لبه یا مرز خال ناهموار است
رنگ : زمانی که رنگ خال در تمام نواحی یکسان نباشد یا اینکه در این رنگ خال سایه هایی به رنگ های برنزه، قهوه ای سیاه آبی سفید یا قرمز وجود دارد .
ضخامت : یا اگر ضخامت یک خال بزرگ تر از پاک کن سر یک مداد بود
تکامل : اگر خال ها در حال بزرگ شدن یا وضعیت آنها در با گذشت زمان تغییر کند.برداشت خال:بعضی از افراد خال ها را برای اینکه زیباییشان را تهدید میکند برمیدارند ولی بعضی دیگر از افراد از نظر پزشک ذاتا بدخیم هستند و اغلب به مرحله ی وخیمی می رسند که بیمار به پزشک مراجعه می کند و اگر این خال برداشته نشود قطعا خطرناک است و با آزمایش تکه برداری میزان وخیم بودن آن تشخیص داده می شود.
برای دیدن فیلم به این صفحه مراجعه کنید

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 206 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 13:36

[عکس: xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-hotel-darush-1.jpg] 
در کیش یا باید  هتل داریوش را برای اسکان انتخاب کنید یا حداقل از ان دیدن نمایید. کیش نگین جزایر ایران است و هتل داریوش نگین جزیره کیش. معماری بی نظیر این هتل که برگرفته زمان هخامنشیان است شهرت جهانی دارد و براستی نشان گر گوشه ایی از تمدن باشکوه بر باد رفته و نابود شده این مرز و بوم است. این هتل توسط حسین ثابت سرمایه دار معروف ایرانی ساخته شده که با بودجه ۱۲۵ میلیون دلار به اتمام رسید!
با توجه به بررسی های صورت گرفته هتل داریوش پرطرفدارترین هتل نزد گردشگران تور کیش است. نکته جالب اینکه این هتل در ابتدا قرار نبود هتل باشه. بیشتر با هدف موزه ساخته شد و بعدا تبدیل به هتل گردید!

امکانات هتل داریوش:

رستوران آپادانا و پاسارگاد با انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی و فست فود

استخر روباز ویژه اقایان با چشم انداز خلیج فارس

باشگاه بدنسازی، بیلیارد،پینگ پونگ،زمین تنیس

قایق سواری

ماساژ تایلندی

خدمات رایگان هتل داریوش:

[*]بوفه صبحانه کامل
[*]استخر روباز ویژه اقایان
[*]ترانسفر فرودگاهی
[*]سالن بدنسازی
[*]قایق رانی در دریاچه هتل
[*]غواصی
[*]پینگ پونگ
[*]باغ پرندگان
[*]۵۰٪ تخفیف بلیط نمایش دولفین ها

[عکس: xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-hotel-darush-3.jpg]
اتاق ۲ تخت رو به دریا هتل داریوش کیش
[عکس: xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-hotel-darush-4.jpg]
لابی هتل داریوش
[عکس: checkin.png] ساعت تحویل اتاق: ۱۴:۰۰
[عکس: checkout.png] ساعت تخلیه اتاق: ۱۲:۰۰
[عکس: rooms.png] تعداد اتاق ها: ۱۶۸ عدد
[عکس: city.png] فاصله تا مرکز شهر: ۵ دقیقه
[عکس: airplane.png] فاصله تا فرودگاه: ۲۰ دقیقه
[عکس: hoteladdress.png] آدرس هتل: جزیره کیش – میدان داریوش – هتل بزرگ داریوش

منبع: وبسایت گردشگری تورکیش-تورمشهد

 

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 198 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 7:49


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ehsan_Eskandari آفلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 3
تاریخ ثبت‌نام: Jul 2016
اعتبار: 0

تشکر ها: 0
0 تشکر شده در 0 ارسال

ارسال: #1
سئو چیست ؟
سئو چیست ؟ و به چه معنی است؟ در این مقاله قصد داریم در رابطه با مفهوم سئو و بهینه سازی سایت با شما عزیزان گفتگویی داشته باشیم.سئو چیست و به چه معنی است ?سئو چیست؟ سئو مخفف کلمه ی انگلیسی Search Engine Optimization و به معنای سئو و بهینه سازی  سایت برای موتور های جستجوگر است. تاریخ سئو از زمان موجودیت موتور های جستجوگر آغاز شده و تا به امروز ادامه دارد.تعریف مختصر سئو چیست؟

نقل قول:به هر اقدامی که به صورت مستقیم و توسط شما برای بالا بردن رتبه سایت در موتوری های جستجوگر مانند گوگل، بینگ و یاهو صورت می گیرد سئو و بهینه سازی گفته می شود.

از سال های 1994 تا 1998 سئو سایت پیچیدگی الان را نداشت چرا که سایت های موجود در اینترنت به 1000 عدد هم نمی رسیدند و زمینه فعالیت اکثر آن ها نیز با یکدیگر متفاوت بود، لذا موتور های جستجوگر نظیر گوگل مشکل زیادی با شناسایی و درک محتوای آن ها نداشتند. اما از سال 1998 به بعد و افزایش سایت ها، موتور های جستجوگر تصمیم به طراحی الگوریتم ها و فاکتور هایی گرفتند تا سایت های را از نظر قدرت با یکدیگر رتبه بندی کنند تا بتوانند سایت قوی تر را بالای نتایج جستجو و سایت های ضعیف تر را پایین سایت های قوی تر به نمایش بگذارند. اولین الگوریتم گوگل الگوریتم کبوتر بود که توسط مدیران فعلی گوگل یعنی Larry Page و Surgery Brain طراحی شده بود. از آن زمان تا به حال تمامی وب سایت ها به دنبال بدست آوردن فاکتور های رتبه بندی موتور های جستوگر هستند تا در سدر نتایج به نمایش در آیند و مخاطبان بیشتری را جذب کنند. سئو وب سایت یا بهینه سازی سایت یکی از خدماتی است که توسط تیم سئو فاکس انجام می شود.هدف از سئو چیستبه طور خلاصه هدف از سئو افزایش مخاطب است واین مخاطب می تواند در هر سایتی به طور متفاوت عمل کند. به طور مثال شما با سئو سایتفروشگاهی به فروش بیشتر و برندینگ بهتر می رسید، اما با سئو در یک سایت خبری شما تنها به بازدید کننده بیشتر و در نتیجه رتبه السکای بهتر و در آخر برندینگ بهتر دست پیدا می کنید. اما این نکته را هم گوشزد کنم که برای افزایش مخاطب سئو سایت به تنهایی کافی نیست و عواملی موئثری دیگری نیز هستند که در رشد و توسعه یک وب سایت نقش بسزایی دارند.  اهمیت سئو در چیست؟ احتمالا پس از مطالعه متن فوق این سوال در ذهنتان پیش آمده باشد که اهمیت سئو چیست؟سئو را از کجا آغاز کنیمسئو به طور کلی به دو بخش تقسیم می شود، سئو داخلی (On-page SEO) و سئو خارجی (Off-page SEO) سئو داخلی 30% و سئو خارجی 70% از فاکتور های رتبه بندی موتور های جستجوگر را تشکیل می دهند. سئو داخلی به طور کلی شامل موارد زیر می شود:
  • تولید محتوا
  • استاندارد بودن قالب
  • لینک بیلدینگ داخلی
  • متاتگ ها
 البته هر کدام از عناوین بالا نیاز به یک سرفصل مجزا دارند اما هر سایتی به طور کلی با رعایت این نکات می تواند بخش عمده ای از مراحلسئو وب سایت را طی نماید و در کلمات کلیدی کم رقابت جایگاه مناسبی را دریافت کند. اما سئو خارجی سایت به این راحتی ها نیست و کمی خطرناک است چرا که بخش عمده ای سئوی خارجی سایت به مبحث لینک بیلدینگ و یا همان دریافت لینک از دیگر سایت ها بستگی دارد و اگر این کار به درستی و بدون رعایت اصول لینک سازی دریافت شود ممکن از صدمات جبران ناپذیری به یک سایت بزند، لذا در همین راستا به زودی مقالاتی با عنوان سئو خارجی و لینک بیلدینگ ایجاد می کنیم تا این دو مبحث را به خوبی توضیح دهیم. 
منبع: https://seofox.ir/what-is-seo/ سئو چیست

سئو , آموزش طراحی سایت , دستگاه تصفیه آب , بهینه سازی وب سایت
دیروز 09:12 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 224 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 7:49

سئو دامنه چیست؟به تمامی اقداماتی که جهت قوی کردن زیرساخت یک دامنه صورت می گیرد سئو دامنه (دومین – دامین – Domain) گفته می شود.یکی از مهم ترین تجربیات شخصی که من در طول این چند سال فعالیتم در حوضه سئو [font=tahoma,sans-serif]و بهینه سازی سایت[font=tahoma,sans-serif] بدست آوردم اینه که بهترین راه برای بهینه شروعسازی سایت های نوپا و جدید قوی کردن زیرساخت دامنه سایت از همان ابتدای ثبت دامنه است.این یعنی چی؟ بزارید تا با ذکر یک مثال براتون توضیح بدم: فکر کنید 2 دامنه با آدرس های: seo1.com و seo2.com در یک روز و توسط یک نفر ثبت و ایندکس شدند، هر دوی آنها محتوای بسیار مفید و تازه دارن و از نظر سئو داخلی[font=tahoma,sans-serif] هر دو دامین هیچ نقصی ندارن و هر دوی آنها قصد سئو سایت[font=tahoma,sans-serif] در کلمه کلیدی سئو [font=tahoma,sans-serif]را دارند، تا اینجای کار هر دو دامین ما امتیازی مساوی دارند و هیچ کدوم از دیگری قوی تر نیست، اما ثبت کننده دامنه، دامنه اول رو 1 ساله و دامنه دوم رو 5 ساله ثبت کرده! اینجاست که دامنه ی دوم نسبت به دامنه دوم برتری پیدا می کنه و یکی از فاکتور های مهم در سئو دامین رو کسب می کنه. در ادامه قصد معرفی فاکتور های مهم در 
سئو دامنه رو خدمت شما عزیزان دارم:
[عکس: domains2.png]
[font=tahoma,sans-serif]فاکتور های سئو دامنه

اول از همه باید بگم که بنده از صحت ترتیب ارزش فاکتور ها مطمئن نیستم و چیدمان فاکتور ها رو بر اساس اندک تجربه ای در زمینه 

سئو و بهینه سازی سایت[font=tahoma,sans-serif] دارم انجام دادم.

1- عمر دامنه

به جرات میشه گفت که مهم ترین فاکتور در

سئو و بهینه سازی[font=tahoma,sans-serif] دامنه سایت عمر دامنه ی سایته. ارزش یک یک سایتی که عمر دامنه 2 ماهه داره با یک سایتی که عمر دامنه 1 ساله داره قابل قیاس نیست و قطعا سایت 1 ساله می تونه رتبه خیلی بهتری داشته باشه اما این به این معنی نیست که سایت هایی که عمر دامنه کمی دارند هیچ شانسی برای رتبه مناسب ندارند.

نکته: یک اشتباه رایجی که بین مردم وجود داره اینه که فکر می کنن منظور از عمر دامنه زمان ثبت دامنه است، اما اصلا اینطور نیست. موتور های جستجوگر به خصوص گوگل عمر دامنه را از زمان ایندکس (Index) شدن سایت در خودشون حساب می کنن و هیچ توجهی به زمان ثبت دامنه ندارند، بهتره بگیم که زمان ثبت دامنه هیچ تاثیری بر رویسئو وب سایت[font=tahoma,sans-serif] نداره (البته شایدم داشته بشه! ولی تا اون جایی که من می دونم نداره).

2- تاریخ انقضای دامنه

دومین فاکتور مهم در سئو دامنه، تاریخ انقضای دامنه است، دامنه هایی تاریخ انقضای دیرتری دارند از ارزش بیشتری برخور دارند. اگر تاریخ انقضای دامین شما 2 تا 3 سال از زمان حال باشد شما امتیاز کامل از این فاکتور رو می گیرد. اما بهتره تا دامنه های جدید رو به صورت 5 ساله ثبت کنید.

3 - نام دامنه

[font=tahoma,sans-serif]به نظر من نام دامنه نه تنها یکی از فاکتور های مهم سئو دامنه ئه بلکه یکی از مهم ترین عوامل موفقیت یک وب سایته. از نظر سئو دامنه بهترین نام دامنه، نامی است که با موضوع وب سایت و کلمه کلیدی مورد نظر شما یکی باشه، به طور مثال اگر قرار سایتی رو در کلمه طراحی سایت[font=tahoma,sans-serif] , سئو [font=tahoma,sans-serif]کنید، با دامنه Sitedesign.ir شانس خیلی خیلی بهتری نسبت به دامنه Sitecode.ir دارید (جهت اطلاع بیشتر باید بگم که این نوع دامنه ها که کلمات کلیدی عیننا در آن ها قرار داره به Exact Match Domain معروف هستند). اما اگر Exact Match Domain شما قبلا ثبت شده دلسرد نشید و به دنبال یک دامنه مخفف بگردید که بتونید کلمه کلیدیتون رو داخلش لحاظ کنید. باز هم از مثال بالا استفاده می کنم، دامنه Sitecode.ir با این که Exact Match Domain نیست اما قسمتی از کلمه کلیدی مورد نظر ما یعنی site رو داخلش داره که این خودش برای گرفتن امتیاز لازم از این فاکتور کافیه. البته این رو هم اضافه کنم که گوگل فعلا درک زیادی از کلمات مخفف فارسی نداره و فقط مخفف کلمات کلیدی پایه رو می فهمه. لطفا به عکس زیر دقت کنید:[عکس: site.jpg]
همونجور که در عکس بالا پیداست مشاهده می کنید که دامنه اولین به صورت معمولی یعنی: npco.net و قسمتی از دامنه دومین دوم به صورت Bold یعنی sitecode.ir نوشته شده است که این به این معنیه که گوگل تونسته ترجمه کلمه سایت فارسی رو که به انگلیسی site میشه رو متوجه بشه و در نتایج جستجو اون رو به صورت bold به نمایش بزاره.
[font=tahoma,sans-serif]4- امنیت، نصب SSL و https بودن دامنه

[عکس: toolbar-1024x21.jpg]

گوگل عادت داره تا اکثر فاکتور های منفی و مثبت تاثیر گذار بر روی رتبه ی سایت ها رو اعلام نکنه اما خوشبختانه یکی از فاکتور های رتبه بندی ای که به صورت علنی به اون اعتراف کرده امن بودن دامنه و نصب SSL و تبدیل آدرس یک دامین از http به https است که یکی از فاکتور های مثبت در سئو[font=tahoma,sans-serif]و بهینه سازی[font=tahoma,sans-serif] سایته. همانطور که می بینید ما درسئو فاکس[font=tahoma,sans-serif] به این توصیه گوگل عمل کردیم و نتیجه خوبی هم گرفتیم.شما می توانید اطلاعات بیشتر در این باره رو از طریق این لینک بدست بیارید.

5- پسوند دامنه و استفاده از پسوند های کشوری

پسوند دامنه در زمان های قدیم سومین فاکتور مهم در سئو دامنه بود اما این اواخر با اضافه شدن inteational targeting به گوگل وب مستر تولز تاثیرش خیلی کم شده یا از بین رفته. نحوه کارکرد این فاکتور هم به این صورت بود که سایت هایی که پسوند مربوط به کشور خودشون رو داشتن رتبه بهتری در کاربرانی که با ip اون کشور جستجو می کردن به دست می آوردن اما همان طور که گفتم گوگل بخشی با عنوان inteational targeting به وب مستر تولز خودش اضافه کرده که شما در اون بخش می تونید target country مورد نظر خودتونو مشخص کنید.نکته دیگه ای هم که باید درباره تاثیر پسوند دامنه بر سئو دامنه بدونید اینه که این فاکتور اصلا داخل ایران کار نمیکنه چرا که گوگل هیچ سایت مخصوصی برای ایران نداره، اگر بخوام واضح تر بگم اینجوری میشه که اگر شما مثلا با ip فرانسه google.com رو داخل مرورگر خودتون بزنید به طور اتوماتیک وارد سایت google.fr که سایت مخصوص کشور فرانسه و فرانسوی زبانان است هدایت می شید و در اونجا سایت هایی رتبه بهتری می گیرند یا می گرفتند که پسوند دامنه آن ها .fr بود یا هست. اما همانطور که گفتم در حال حاضر گوگل فارسی ما ایرانیا این لینکه https://www.google.ru/?hl=fa[font=tahoma,sans-serif] که نتایجش هیچ فرقی با گوگل آمریکا که گوگل Default (پیش فرض) دنیا هست نداره.

6- کیفیت دامنه

کیفیت نام دامنه هم یکی از عوامل تاثیر گذار همیشگی بر روی سئو سایت هست و بر اساس دانسته های من تاثیرش توی این چند ساله کم و یا زیاد نشده، کیفیت یک دامنه در سئو دومین به عوامل مختلفی بستگی داره که اون ها رو به ترتیب براتون لیست می کنم:

  1. کوتاه بودن تعداد حروف دامنه
  2. یک سره بودن و نداشتن خط فاصله (-) در دامنه
  3. Public بودن Whois دامنه
  4. خرید و فروشی نبودن دامنه
  5. سابقه نداشتن صاحب امتیاز دامنه

منبع: https://seofox.ir/domain-seo/

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 171 تاريخ : چهارشنبه 30 تير 1395 ساعت: 7:49

[عکس: 1.jpg][عکس: 1.jpg]برنامه آموزش و نمایش فیلم و بازهم حضور یاران همیشگی در آموزشگاه زبان سفیربرنامه هجدهم سینما پردیس قلهک در روز دوشنبه ۹۵/۳/۱۷ برگزار شد و باز هم دویار دیرین این برنامه خانم ها مهری خزاعلی و فرناز منصوری پور با حضور خود باعث سرافزاری و خشنودی عوامل برگزاری همایش را فراهم نمودند.آکادمی زبان سفیر گفتمان ضمن ارج نهادن به حضور همیشگی این دو بانوی بزرگوار از حضور پرشور تمامی علاقمندان به برنامه آموزش و نمایش قدردانی می نماید.

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 304 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 21:50

در سالهای اخیر تکنیک های سئو سایت کمی تغییر کرده است. یکی از مهمترین زمینه های سرمایه گذاری سرمایه گذاران و بازاریابان تولید محتوا است. بنابراین اگر می خواهید سرمایه تان هدر نرود، باید محتوای سایت خود را با توجه به جدیدترین به روز رسانی ها تولید کنید و در همین راستا باید دانش سئو سایت خود را نیز به روز کنید. در این مقاله ما از جدیدترین به روز رسانی های سئو سایت صحبت می کنیم.

جدیدترین نکات سئو سایت

امروزه دیگر زمان سایت های پر از تیتر گذشته. دوره ی محتواهای پر از کلمات کلیدی نیز گذشته. متخصصین سئو سایت می گویند که امروز صنعت سئو سایت حول موضوع جدیدی می گردد: تجربه! مارتین لاتچ، مدیر بازاریابی آنلاین در بورتون می گوید که سابق بر این سئو متمرکز بر کلمات کلیدی بود. اما در عمل موتورهای جستجو هر روز هوشمند تر می شوند. و سئوکاری که فقط محتوا تولید می کند کنترلکمی بر ترتیب نمایش صفحات در موتورهای جستجو خواهد داشت.
امسی سئو آپدیت جدید
 مشاوره تحصیلی ، انتخاب رشته تلفنی  ،انتخاب رشته کنکور ، تخفیف ، نت برگ ،  تخفیفان  ، دی جی بن  ، کانکس ، باربری ، اتوبار ، سئو سایت ، سئو، طراحی لوگو ، ترجمه مقالهسفر دبی ، تور دبی،  فروش اکانت کلش ، کاهش پینگ  ، انجام پایان نامه ،  سرور مجازی ، طراحی سایت ، قالب وردپرس فارسی ، لیست ارایشگاه زنانه

آپدیت جدید سئو در 2016

به گزارش موز در بررسی که در آگوست 2015 روی آینده سئو صورت گرفته بود، مهمترین فاکتور تاثیر گذار در سئو سایت در سال 2016 موبایل فرندلی بودن سایت است که88% روی نتایج جستجوها تاثیر خواهد گذاشت. در مقابل در آپدیت جدید، سئویی که بر خرید لینک متمرکز باشد بیش از پنجاه درصد از تاثیرش کاسته شده. به این صورت دیگر خریدن لینک مثل گذشته تاثیر ندارد. بهتر است لینک سازی شما در سایت تان واقعی باشد. چون موتورهای جستجو واقعا هوشمند شده اند.
اصول سئو سایت 2016

در جدیدترین به روز رسانی، دیگر نیاز نیست عین کلمه کلیدی را وارد کنید تا در موتور جستجو به نمایش دربیایید، نیت شما کافی است و موتورهای جستجو از رفتار باقی کاربران با سایت شما به ماهیت سایت شما پی می برند. آیا کاربری که وارد سایت شما شد به آنچه می خواست رسید یا سریع سایت را بست و سراغ سایت دیگری رفت؟ در این صورت اگر محتوای شما کاربرپسند نباشد موتورهای جستجو به نیت شوم شما پی می برند.
محتوای طولانی تر: سئو سایت 2016

یکی دیگر از به روز رسانی ها تولید محتوای طولانی تر است. اگر مقاله های سایت شما بین 1200 تا 1500 کلمه باشند سایت شما به طور میانگین نسبت به رقبا در مورتوهای جستجو بهتر عمل می کنند. تا همین دو سه سال گذشته اگر سایت شما یک محتوای 300کلمه ای داشته جز سایت های با محتوای طولانی محسوب می شد. اما امروز سایت های با مقالات طولانی تر ترافیک بیشتری را به خود جذب می کنند.
امسی سئو بازاریابی انلاین

چرا موتورهای جستجو از مقالات طولانی تر استقبال می کنند؟ چون هدف موتورهای جستجو نمایش نتایج دلخواه به انسان است. و انسان دوست دارد وقتی وارد یک سایت شد همه ی جواب خود را در همان یک سایت بگیرد و بدیهی است که تعداد کلمات بیشتری برای توضیح مفصل تر نیاز است.  اگر متن شما پاراگراف بندی داشته باشد و تیتر و لیست هم شامل آن باشد و هرچند گاهی عکسی هم بگذارید که بهتر. زیرا خواننده یا کاربر انسانی راحت تر می تواند صفحات را برای مطلبی که دنبالش است اسکن کند.
تصاویر خاص: سئو سایت

اگرچه تصاویر به نظر خیلی مهم نمی آیند اما دقت کنید از تصاویر منحصر به فرد در سایتتان استفاده کنید. به اعتقاد شپرد، ممکن است یک تصویر یکسان را در جاهای مختلفی از سایت خود استفاده کنید مهم این است که نهایتا سایت شما تصاویر متفاوتی نسبت به سایت های دیگر داشته باشد. در نهایت هدف خود را از سئو سایت پول درآوردن قرار ندهید، هدف شما باید این باشد که کاربر تجربه بهتری داشته باشد و این همان “تجره” ای بود که در پاراگراف اول گفتیم.

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 19:42


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
shamim1 آفلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 1
تاریخ ثبت‌نام: Jul 2016
اعتبار: 0

تشکر ها: 0
0 تشکر شده در 0 ارسال

ارسال: #1
پنل اس ام اس
[size=14px]در دنیای تجارت امروز شیوه های بسیار زیادی به منظور بازاریابی وجود دارد و صاحبین تجارت به راحتی‌ میتوانند هر کدام را که تمایل دارند برای خود برگزینند. اما نکته مهم اینجاست که درست ترین و موثر ترین شیوه کدام است.؟[size=14px]با توجه به مقالاتی که در زمینه بازاریابی در اختیار قرار دارد و بر اساس تحقیقاتی‌ که اخیرا در این رابطه انجام شده است ما می‌دانیم که بهترین روشی‌ که در حال حاضر شما میتوانید از آن بهره ببرید بازاریابی پیامکی می‌باشد. مسلما ما برای این گفته خود دلیل و مدرک معتبر داریم. در صورتی‌ که شما یک تحقیق بسیار ساده در متر های جستجو به عمل آورید به سادگی‌ متوجه خواهید شد که بازاریابی پیامکی یکی‌ از شیوه های بسیار سریع - ساده و مقرون به صرفه برای برقرارو ارتباط با مشتریان می‌باشد. امر و تحقیقات نشان میدهد که خود مخاطبین ترجیح میدهند که تبلیغات را از طریق پیامک دریافت نمایند و تمایل دارند پیشنهاد های ویژه مربوط به برند مورد علاقه خود را از طریق گوشی موبایل خود دریافت نمایند. از سوی دیگر همانطور که میدانید در تحقیقات بازار مهم ترین مساله خود مشتری و مخاطب شما می‌باشد. حال که شما میدانید خود این افراد چنین تمایلی دارند پس چرا باید از شیوه دیگری برای برقراری ارتباط با آن ها استفاده نمائیدارسال اس ام اس تبلیغاتی[size=14px]البته در نظر داشته باشید که پیشنهاد ما به شما همیشه این است که از مجموعه ای از شیوه های بازاریابی در کنار یکدیگر استفاده نمائید و به کمک کانال های ارتباطی‌ مختلف بیشترین ارتباط را با مخاطب خود داشته باشید. اما در صورتی‌ که در این مجموعه پیامک انبوه وجود ناداشته باشد مانند آن است که شما یک برگ برنده را از دست بدهید. در صورتی‌ که شما بدانید که چگونه به تعارض صحیح از اس‌ام‌اس گروهی استفاده کنید دیگر جای هیچ گونه نگرانی برای شما وجود نخواهد دست و شما میتوانید اطمینان حاصل نمائید که رضایت مشتری خود را جلب مینمایید اس ام اس تبلیغاتی[عکس: mazitay-300x109.gif]
 

ارسال اس ام اس تبلیغاتی
امروز 02:57 PM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 194 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 19:42

فروشگاه ساز- کارهای لازمی که برای طراحی سایت فروشگاهی باید انجام دهید
حالا برای ارتباط بیشتر با کاربران و مشتری ها باید به راه های جدیدی سایت ها را طراحی کرد. طراحی سایت فروشگاهی به شرکت ها و فروشنده ها این امکان را می دهد تا کالاها و خدمات شان را به بازاریاب ها عرضه کنند و بازاریاب ها به طور شبکه ای زیر مجموعه هایی را شکل بدهند و همه خرید و فروش یا جذب بازاریاب تازه را در روی سایت انجام دهند. با به کارگیری این راه جدید در جذب بازاریاب، فضای روشن  و با کیفیتی در جهت بازایاب ها ایجاد می شود و اثر خیلی زیادی در نرخ فروش و ارسال خواهد داشت. طراحی سایت فروشگاهی در واقع برنامه نویسی پرتال خیلی پیچیده ای می باشد که تیم حرفه ای پرتال ساز قابلیت طراحی و برنامه نویسی سیستم فروشگاهی تحت وب را دارا می باشد.
اگر نیاز به یک سایت سریع و مفید دارید و به همراه آن به بازاریاب ها پورسانت می دهید باید از سرویس طراحی سایت اختصاصی فروشگاه ساز و نرم افزار ثبت سفارش آنلاین بازاریابی بهره ببرید. سایت ها سهم بسیاری در معرفی و فروش کالاهای شما دارند.

[عکس: 375.png]

شیوه های بازاریابی شبکه ای برای طراحی سایت فروشگاهی
طرح خرده فروشی
طرح یونی لول  
طراحی پورسانت حجمی
طرح استخر پاداش
هر یک از شیوه های بالا راهکارهای تازه ای را می توانند به کسب و کارتان بیفزایند و باعث بالا رفتن مقدار فروش شما به وسیله بازاریاب و اینترنت گردند.

 طراحی پرتال فروشگاهی
1.    قسمت ورود و خروج امن به سیستم 
2.     مسدود سازی شیوه های نفوذ و هک 
3.     آمار ورود و خروج و تعداد کاربران آنلاین
4.    نشان دادن خرید امروز با نمودار
5.    گالری عکس کالاها
6.    قسمت انتقادها و پیشنهادها
7.    فرستادن پیام برای کاربرها (بازاریابی)
8.    فرستادن اس ام اس های تبلیغاتی ، ایمیل ، پیام بین میز کار آنلاین در جهت کاربرها بر مبنای شرایط گوناگون سن ، جنسیت ، ناحیه جغرافیایی
9.    قسمت ثبت نام در سایت و پر کردن فرم قرارداد به طور آنلاین  و فرستادم اس ام اس با محتوای مرتبط
10.    دیدن سوابق خرید 
11.    دیدن صورت حسابهای پرداخت شده یا لغو شده
12.    پرداخت و محاسبه پروسانت بازاریاب ها 
13.     قسمت کنترل ساعت پایان خرید ساعت 23:59:59 
14.    تایید سفارش های غیر پرداخت الکترونیکی نظیر (کارت به کارت، واریز به حساب، پرداخت از حساب کاربری)
15.    فعال سازی و غیرفعال سازی قسمت های گوناگون نظیر فروشگاه یا میزکار بازاریاب 
16.    ثبت آخرین تاریخ ورود به سایت 

طراحی انبار کالا برای فروشگاه ساز
1.    اضافه کردن محصول به انبار 
2.    اضافه کردن عکسهای مربوطه 
3.    بهینه سازی حجم عکس ها در موقع آپلود
4.    اضافه کردن پارامترهای موجودی ، قیمت فروش ، مشخصات محصول ، قیمت خرید ، امتیاز محصول
5.    جستجو ، آپدیت محصولات موجود، حذف یک محصول با عکسهای مربوطه
6.    ارتباط انبار با موجودی کالاها جهت خرید
7.    بوجود آوردن گروه بندی محصولات

 [عکس: ecommerce_web_design1.jpg]

 طراحی فروشگاه اینترنتی کالاها
1.    طراحی فروشگاه یا فروشگاه ساز مربوطه به انبار و نشان دادن داده های ثبت شده در انبار با تعداد محصولات موجود 
2.    ثبت سفارش کاربر آزاد یا طرح خرده فروشی با حساب کاربری بدون عضویت در شبکه 
3.    قسمت پرداخت آنلاین و دیدن مبلغ بستانکاری در حساب کاربری 
4.    دیدن گروه بندی محصولات
5.    نشان دادن تازه ترین محصولات - پر فروش ترین محصولات - آخرین محصولات شارژ شده – نشان دادن عکس محصولات مربوطه 
6.     سبد خرید - معرفی به دوستان- قسمت توضیحات 
7.    صفحه بندی بر مبنای نشان دادن تعداد در صفحه
8.    نشان دادن محصولات موجود یا  ناموجود
9.    ثبت سفارش به وسیله راه های سنتی (کارت به کارت ، پرداخت به حساب ، خرید از حساب کاربری)
10.    ثبت شیوه دریافت محصول به شیوه های گوناگون (پستی - تی باکس - باربری و غیره)

طراحی قسمت حسابداری آنلاین
1.     ریز فروش محصولات پرداخت شده
2.    گرفتن فایل EXCEL  از فهرست روزانه - هفتگی - ماهیانه - بازه زمانی معین
3.    نشان دادن کالاهای فروش رفته با قیمت خرید بدون احتساب پورسانت و مالیات
4.    چاپ خلاصه وضعیت شرکت که شامل سود –فروش می شود
5.    قسمت پرداخت پروسانت و کسر آن از حساب شرکت 
6.    نشان دادن باقیمانده حساب شرکت و سود ماهیانه

طراحی میز کاربری بازاریاب
1.    نشان دادن سابقه های خرید
2.    نشان دادن زیرمجموعه های فعال و عملکردها
3.    فهرست کردن کاربرهای زیر مجموعه و نشان دادن وضعیت فعالیت با رنگ های هشدار دهنده
4.    قسمت فرستادن پیام به مدیریت 
5.    قسمت حسابداری پرداخت های انجام شده
6.    جمع درصد حاصله از فعالیت زیرمجموعه ها
7.    در صورت تعلق گرفتن به طرح پاداش حجمی نشان دادن داده های زیر مجموعه

طراحی سایت شرکت
 1.    بر عکس قسمت های گوناگون نظیر فروشگاه ساز یا پرتال ساز یا میزکار، سایت هم اولویت بیشتری دارد و با داشتن گرافیکی جذاب و اثر گذار مخاطبان را به ارزیابی قسمتهای گوناگون طراحی سایت تشویق می کند این مهم در طراحی هایی که به وسیله شرکت پرتال ساز انجام شده بعد از تغییر قالب سایت از یک تم دشوار به یک تم ساده و فلت دزاین آمار باز شدن صفحه های داخلی از طریق یک بازدیدکننده دو برابر گشته است، پس طراحی گرافیکی سایت هایی که در نگاه اول دید جامعی را بایست به کاربر بدهد لازمه اش نشان دادن داده های کلی از خدمات ، قوانین ، شیوه عضویت، شیوه سفارش و غیره است در طراحی کردن رابط گرافیکی سایت از تم مشترکی با قسمت فروشگاه بهره بگیرید، طراحی رسپانسیو سایت تان از اصلی ترین قسمتهای سایت شما است از طرفی موتور جستجوگر گوگل در موقعی که برای اندکس  کردن مطالب وارد سایت می شود به فاکتور های گوناگونی نظیر سرعت لود بالا توجه بیشتری دارد.

[عکس: o.jpg]

رعایت نکته هایی برای معرفی کالای فروشگاه ساز در موتورهای جستجو
 از دید موتور جستجوگر گوگل که نقش مهمی در معرفی کالاها برای مخاطبان تازه دارد چند عامل بسیار مهم وجود دارد که باید به آنها توجه کنید: 
1.    سرعت بارگذاری سایت خیلی بالا باشد به این معنی که موقع باز شدن صفحه ها به سرعت بعد از کلیک، بدون مکث سایت بالا بیاید.
2.    از پلاگین های متفاوت برای پدید آوردن طرح های رسپانسیو و پویا سازی استفاده نکنید
3.    همه فایل های استیل  در یک فایل باشند
4.    از پروتکل  اس اس ال بهره بگیرید. این خصوصیتکه به تازگی اضافه شده از دیگر برتر های سایت هایی است که با اس اس ال  عملیات خرید ، ورود و خروج کاربران را انجام می دهند فراهم کردن امنیت از سرقت داده ها از طریق هکر ها اولویت خیلی مهمی برای طراحی سایت می باشد، بنابراین گوگل به سایت های دارای امنیت بیشتر امتیاز ویژه ای می دهد.
5.    گوگل به کارگیری درست و بدون خطای  HTML,CSS  توجه ویژه ای دارد سایت هایی که اشتباه می کنند با امتیاز منفی روبرو می شوند
•    در سایر قسمتهای سایت به کارگیری شیوه ای کاملا ساده و هوشمند میتواند قسمت های گوناگونی از انبارداری یا حسابداری یا فروشگاه را در بر بگیرد به طور نمونه در سایت می توان تعداد بازاریاب ها را معرفی نمود و مبالغ پرداخت شده را به صورت بروز شده نشان داد این عمل کاربران تازه ای را مشتاق می کند تا یکی از بازاریاب های شما گردند.
•    گواهینامه ها ، قسمت تماس با ما ،فرستادن شکایات ، اخبار ،اسلایدر جالب بالای سایت ، عکسهای زیبا و سبک
•    نشان دادن آخرین کالاها در سایت یا کالاهای شاخص دار
 

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 19:42


ارسال پاسخ 
امتیاز موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
zahra200 آفلاین
کاربر معمولی

ارسال‌ها: 4
تاریخ ثبت‌نام: Jul 2016
اعتبار: 0

تشکر ها: 0
0 تشکر شده در 0 ارسال

ارسال: #1
جنایت؛ پایان عشق ممنوع

 عشق ممنوع زن جوان به مرد ثروتمند، جنایتی را رقم زد که در آن شوهر زن مرتکب قتل شد و پای میز محاکمه رفت.به گزارش شرق، مأموران پلیس آبان دو سال قبل در جریان قتل مرد میان‌سالی قرار گرفتند که در خانه زن و شوهری کشته شده بود. وقتی مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند، متوجه شدند مقتول مازیار نام دارد و با طراحی نقشه قتلی از سوی زن و شوهری به نام رکسانا و پویان به قتل رسیده ‌است. با انتقال جسد به پزشکی‌قانونی، زن و شوهر جوان بازداشت شدند. شوهر رکسانا به قتل اعتراف کرد و گفت مازیار را کشتم چون به زنم تعرض کرده‌ بود. او گفت: همسرم به من گفت مازیار صاحب‌کارش است و یک‌بار که به دیدنش رفته، او را در خانه مورد تعرض قرار داده و فیلم تهیه کرده ‌است، من هم برای اینکه انتقام بگیرم، او را کشتم. به همسرم گفتم او را به خانه بکشاند و بعد هم با واردآوردن ضربه به سرش او را بیهوش کردم و سرش را بریدم. این در حالی بود که رکسانا مدعی شد اصلا در جریان نبود، که شوهرش قصد کشتن مقتول را داشته‌ است. با توجه به مدارک موجود در پرونده و اعترافات متهمان، کیفرخواست علیه آنها صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ١٠ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. متهم روز گذشته در جلسه رسیدگی به این پرونده حاضر شد. ابتدا نماینده دادستان جزئیات قتل را توضیح داد و با توجه به مدارک موجود در پرونده خواستار صدور حکم قانونی شد. سپس فرزندان مقتول به‌عنوان ولی‌دم در جایگاه حاضر و خواستار صدور حکم قصاص شدند. وقتی نوبت به همسر مقتول رسید، او نیز شکایت خود را مطرح کرد و گفت: شوهر من مرد بسیار خوبی بود. او در کسب‌ کارش موفق بود و زندگی خوبی داشتیم. شوهرم ثروتمند بود و این زن و شوهر می‌خواهند آبروی خانواده ما و شوهرم را ببرند به همین خاطر هم چنین اتهامی را وارد می‌کنند. سپس نوبت به پویان رسید. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من شغل خوبی داشتم. وضع مالی‌ام هم خوب بود، اما همسرم اصرار داشت کار کند. من مخالف بودم و می‌گفتم اجازه نمی‌دهم تا اینکه یک روز همسرم به من گفت از طریق دوستش با مردی آشنا شده و در خانه برای او خیاطی می‌کند و لباس‌های دوخته شده را می‌فروشد. مدتی بعد یک روز که دیدم همسرم خیلی ناراحت است از او پرسیدم چه شده ‌است، گفت صاحب‌کارش به او تعرض کرده‌ و از او فیلم گرفته و به بهانه آن فیلم چندبار دیگر نیز او را مورد تعرض قرار داده ‌است. من هم برای اینکه آن مرد را مهدورالدم می‌دانستم، به همسرم گفتم او را به خانه بکشاند و بعد با میله‌ای آهنی به سرش زدم و با چاقو هم گلویش را بریدم. سپس نوبت به رکسانا رسید. او اتهام معاونت در قتل را رد کرد و گفت: من با مقتول در خیابان آشنا شدم. او به من شماره تلفن داد. من هم چون تنها بودم و دلم می‌خواست با کسی صحبت کنم قبول کردم. بار دومی که او را دیدم، من را مورد تعرض قرار داد و بعد هم این کار ادامه داشت تا اینکه موضوع را به شوهرم گفتم البته من در آن زمان واقعیت را به شوهرم نگفتم و به‌دروغ به او گفتم برای این مرد کار می‌کردم چون نمی‌توانستم بگویم چطور با او آشنا شده‌ام. شوهرم برای اینکه با مازیار برخورد کند گفت او را به خانه بیاورم قرار بود مازیار را گوشمالی بدهد، به من نگفت قصد کشتن دارد. این زن در ادامه گفت: من اصلا در جریان قتل نبودم و اتهام معاونت را هم قبول نمی‌کنم. چیزی که باعث شد من به این مرد نزدیک شوم تنهایی بیش‌ازحد بود. شوهرم هیچ‌وقت با من رابطه خوبی نداشت و من نمی‌توانستم با او حرف بزنم. قصدم هم خیانت به شوهرم نبود فقط می‌خواستم کسی را داشته‌ باشم که با او صحبت کنم. هیأت قضات با پایان جلسه رسیدگی، برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.


فروش چشم شوی اضطراری
امروز 11:56 AM
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 

کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 142 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 15:23

[عکس: 9532344_1465887504.jpg]
 بعد از شلیک گلوله ای که به دیواره جمجمه ی نیما اصابت کرد، او زنده ماند اما حافظه اش را از دست داد و هویت او معلوم نیست. دکتر صبوری به او کمک می کند تا حافظه اش برگردد... به تدریج نیما به یاد می آورد کسی که به او شلیک کرده همسر و فرزند خردسالش را نیز به قتل رسانده است. در مکانی که نیما تحت معالجه است، چندان به بیمارستان شباهت ندارد. پرستاری که دستیار دکتر است شخصیت مرموزی داشته و با افراد دیگری در تماس می باشد و تمامی اطلاعات خصوصی دکتر را درا ختیار آنان می گذارد.
 داستان دیگری به موازات این قصه در یک خودروی حمل پول بانک در جریان است و شاهد گفتگوی 3 نفر از ماموران محافظ پول هستیم که دو نفر از آنان افکار منفی در سر دارند و با شوخی های کلامی سر به سر همکار دیگر خود که فردی بسیار مسئول است می گذارند. در انتهای این قسمت می بینید که تبهکاری اقدام به سرقت مسلحانه از آنان نموده و موفق می شود محموله پول را به سرقت ببرد و ...
نیما کیست؟؟ قاتل همسر و فرزند نیما چه کسی و چرا اقدام به قتل آنان نموده است؟ قاتل چه ارتباطی با همسر نیما داشت؟ هدف دکتر صبوری از کمک کردن به نیما چیست؟؟ پرستار چه نقشی داشته و با چه کسانی در ارتباط است؟ سرقت از خودروی حمل پول بانک و نقش محافظان چه ارتباطی با داستان دارد و ... سوالات بسیاری که شما را مجاب خواهد نمود در انتظار قسمت دوم سریال آسپرین باشید.
ویدیوهای مرتبط :
سریال آسپرین
دانلود سریال آسپرین
دانلود سریال آسپرین قسمت دوم
دانلود قسمت سوم آسپرین
سریال آسپرین
قسمت اول سریال اسپرین
فیلم آسپرین
دانلود سریال آسپرین
خلاصه سریال آسپرین
سریال آسپرین ارمیا قاسمی
سریال اسپرین قسمت اول
زمان پخش سریال آسپرین
ارمیا قاسمی در سریال اسپرین
بازیگران سریال آسپرین
بازیگران آسپرین
 

مطالب مفید نت...
ما را در سایت مطالب مفید نت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار blogiham بازدید : 183 تاريخ : سه شنبه 29 تير 1395 ساعت: 15:23